HIGH TEA

21.7.09


Tarikh :21/07/09 Tempat:Tadika Fatimah My. Masa:09.00malam Semua AJk RT dan AJK Jiran Wanita dijemput hadir ke Majlis jamuan ringan pada malam ini. Amat bebesar hati jika semua dapat hadir dan meraikan kejayaan Israk dan Mikraj.Moga-moga Allah memberkati majlis pada malam tersebut.Bertambah-tambah gembira apabila rakan -rakan RT yang berbangsa India sanggup bekerjasama memaikan peranan untuk menjayakan majlis ini Terima kasih En.Nalatamby,Encik Muthu,Puan Shanti dan Puan Gheeta yang manis. Untuk teman teman lain yang banyak membantu cikgu lin selaku timbalan,Puan Mastura yang baik hati,Puan Mazni untuk teh tarik yang sedap,kak sham yang menghiburkan dengan latahnya.Kak Ton pendengar yang baik,Puan Mazlina yang banyak memberi sumbangan flyers dan idea,Ustazah Nadhirah berhati sabar mendidik anak-anak bernasyid,Kak Azizah dan Kamsiah dengan citarasa baju batik yang menarik,Kak Mai air hijau dan roti canai tebar yang vouge ,Puan Sarinah cup cake warna warni dan talam yang muaaahh...kak Zah dengan bekas-bekas kuih yang cantik,Liza bersama beg tangan yang canggih,Puan Faridah dengan senyuman yang manis,Puan Nurfishah yang comel ,Kak Ana dan anak-anak kompang, Cik Pah dan Cik Yah yang memberi panduan,Zila yang selalu beri sokongan,Nani,Lyn dan yang lain -lain jika tak tersebut dalam ruangan ini.Inilah Barisan Wanita yang bertungkus lumus menjayakan majlis Israk dan Mikraj.Harap-harap aktiviti yang mendatang dapat dijalan dengan lebih baik lagi. Semoga kerja-kerja amal yang kita buat diterima Allah.Aminn


Bookmark This:
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

2 comments to "HIGH TEA"
  • Unknown
    Selasa, Julai 21, 2009

    Aduyai, sorang pun belum kasi komentar lagi. Takpe2, biar saya komen dulu sebarang satu sepuluh kata.

    Syabas kepada Jiran Wanita kejayaan mengadakan Majlis Isra' Mikraj. Ramai jugak la yg dtg sampaikan tak cukup kerusi jadinya. Terpaksa la bersila atas tikar marang perapu kepunden parang sekeper. Tak kurang jugak yg kena berdiri tepi jalan mcm kaum bapa2 kita tu termasuklah saya. :) Lepas tu tak sangka plak siap chartered roti canai Zul. Nasib baik sempat pekena 4 keping huhuhu.

    Oklah, tak mau taip pjg2 lagi nanti org boring nak bacanya. Akhir kata semoga segala perancangan dpt berjalan dgn baik dan lancar. Dan jumpa di High Tea nanti...:) Wassalam.


  • Unknown
    Rabu, Julai 29, 2009

    syabas JW B26 semoga berjaya dlm program2 yg akan dtg :)


Catat Ulasan